آیا می دانستید خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی کارآمد یک هنر است؟

مقدمه

تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه های صنعتی تاثیر مستقیمی بر کیفیت و خدمات ارایه شده توسط شما به مشتری دارند. شما می توانید با داشتن تجهیزات مناسب و کارآمد، در آشپزخانه  رستوران یا هتل ها، قصابی ها ،سوپر گوشت ها و یا محل کار خود را به بهترین شکل مدیریت کنید.

 

در این مقاله سعی کردیم به نکات مهمی که باید در هنگام انتخاب و خرید این تجهیزات دقت شود ،بپردازیم.

  • فضایی که تجهیزات در آن قرار می گیرند.

آشپزخانه های صنعتی،قصابی ها و .... در اکثر مواقع شلوغ و پرکار هستند و شما باید قبل از خرید هرگونه تجهیزاتی در نظر بگیرید که این محصولات چه مقدار فضایی را اشغال خواهند کرد.خرید دستگاه هایی که ناکارآمد هستند می توانند از پیشرفت کار جلوگیری کنند ، و بر روی خدمات ارایه شده به مشتری تاثیر منفی داشته باشند.

  • قیمت و هزینه ای که پرداخت می کنید.

شاید مهمترین نکته ای که باید در هنگام خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی در نظر بگیرید هزینه ای است که در هنگام خرید باید پرداخت کنید.همان طور که بعدا در بخش کیفیت تجهیزات  اشاره خواهیم کرد،کیفیت تاثیر قابل ملاحظه ای در قیمت دستگاه خواهد داشت.

  • کیفیت دستگاه هایی که انتخاب می کنید.

کیفیت محصولاتی که انتخاب می کنید از جنبه های مهم در خرید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد.زیرا عملکرد کلی دستگاه ها و همچنین مدت زمانی را که می تواند کارایی داشته باشد بسیار مهم است.این نکته در مورد تجهیزات برقی چشمگیرتر است زیرا هرچه کیفیت محصول بهتر باشد، شانس بیشتری برای داشتن یک وسیله ایمن و قابل اطمینان برای استفاده طولانی (مادام العمر)دارید.البته که کیفیت می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت تجهیزات داشته باشد، به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود بهترین کیفیت ممکن را در خرید هایتان انتخاب کنید. 

  • بهداشت دستگاه ها

وسایلی (تجهیزاتی )که برای محل کارتان نیاز دارید باید مطابق با استانداردهای بهداشتی روز دنیا ساخته شده باشند.بهتراست از آلیاژهای ضد زنگ ساخته شده باشند تا به مرکز پنهان شدن میکروب ها و آلودگی ها تبدیل نشود و شما به راحتی بتوانید آنها را شسته و تمیز نمایید.

  •  خرید از بهترین تولیید کنندگان

بهترین تولیدکنندگان ،کسانی هستند که برای مشتری خود ارزش قائل شده و در طراحی ها و محصولات خود نیاز  و درخواست های تمامی مشتری ها را در نظرگرفته و پس از فروش مشتری ها را به حال خود رها نکرده و خدمات پس از فروش عالی و گارانتی های تعمیر و نگهداری  بسیار عالی داشته باشند. 

  • انرژی مصرفی

اکثر تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بسیار انرژی بر هستند. خرید تجهیزاتی که برای طراحی آنها وقت و تفکر صرف شده تا بهترین خروجی را داشته باشند ،می تواند صرفه جویی مالی قابل توجهی در طول مدت برای شما داشته باشد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :